söndag 23 november 2014

Fina fötter

I går var jag på fiskpedikyr tillsammans med Isabella. Det är tredje gången vi gör en sådan behandling och det är en mysig avkoppling och så roligt att vi gör detta tillsammans. Bara hon och jag så vi får verkligen tillfälle att prata i lugn och ro samtidigt som vi får njuta av att bli fiskmat. Medan vi först satt i ett fotbad för att mjuka upp fötterna fick vi välja ut vilken kräm som vi ville att de skulle massera fötterna med efter det att fiskarna gjort sitt.

 Många härliga krämer och dofter att välja bland.

När vi sedan satte ner fötterna bland fiskarna så blev jag fullständigt anfallen av dem. Jag hade nog extra fina förhårdnader som fiskarna tyckte om, I fiskbadet sitter man i ca en halvtimme innan det är dags för fotmassage och nagelvård.

det ser lite läskigt ut men det är otroligt skönt

Efter behandlingen som tog drygt två timmar åt vi en god lunch på stan. Jag åkte sedan till Hässelby till Stefans brorsdotter där Stefan redan var och fick ytterligare några trevliga timmar.

Det var en mycket trevlig dag i mysigt sällskap.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar